pondělí 24. března 2014

Meal prep: Houbové těstoviny se šmakounem

Přiznám se, posledních pár týdnů jsem monotónně žila na kombinaci rýže/brokolice/kuře. A no, překvapivě, už mi to lezlo i ušima. Vždycky jsem vařila ráda a s tímhle režimem mě to nějak přestávalo bavit. Tak jsem si řekla, že je čas učinit tomu přítrž, že sice dodržovat makroživiny, to ano, vše zdravé a co nejjednodušší, také ano. Ale trochu invence do toho!


Do oka mi padly pohankové těstoviny, zbytek hlívy, který jsem velmi nekonvenčně  zkombinovala se šmakounem s hlívou ústřičnou (protein musí být), přidala další zeleninu, bylinky. A pak se neuvěřitelně těšila, až bude pondělí a já si budu moct vytáhnout krabičku s obědem, v které nebude ani brokolice, ani rýže a dokonce ani kuřecí! :D


Šmakoun je jeden z mých oblíbených zdrojů bílkovin. Je kdykoli po ruce. Dá se přidat téměř kamkoli. A ještě má dokonalé výživové hodnoty. Co víc si může člověk přát?
_______________________
INGREDIENCE (2 porce):
200 g šmakoun s hlívou ústřičnou
120 g pohankových těstovin
200 g cukety
200 g konzervovaných rajčat
100 g hlívy ústřičné
bazalka
chili
sušený česnek
2 lžičky olivového oleje

POSTUP:
Směšně jednoduché, až se mi to nechce popisovat. Těstoviny uvařit podle návodu. Nasucho na pánvičce osmahnout cuketu a hlívu, když trochu chytí barvu, tak přidat rajčata a koření, naposledy ještě rozkrájeného šmakouna a propláchlé těstoviny. Rozdělit do dvou krabiček a do každé porce přidat lžičku olivového oleje. Odhadem 15 minut a máte hotový super chutný zdravý oběd?


Vaše TOUGH CHCICK Adri

2 komentáře:

  1. To bych si dala hned:)
    těstoviny miluju (ve všech podobách, včetně celozrnných, špaldových, pohankových..), cuketu stejně tak, a šmakoun s hlívou zní zajímavě :)

    OdpovědětVymazat