středa 26. března 2014

Příručka pro přežití v posilovnové džungli 1



Každé fitko má svá pravidla, svou kulturu, zvyky i kasty. Je tu takový mix - asi jako na savaně u napájedla, naleznete tu praxí ošlehané lvy-veterány. Hrdé a energické tygry. Veliké a respekt vyvolávající gorily. Kardio odsuzující hrochy-obojživelníky. Kardio preferující neposedné gazely. Ze stroje na stroj přeskakující orangutany. Věčně objem nabírající slony. Poflakující se, ukecané, zato vždy vyfintěné papoušky. A takhle by seznam obyvatelů fitka džungle by mohl pokračovat. Co když jste ale takový čerstvě přistěhovalý pakůň? Najednou na sobě máte své oprášené šortky, co jste nevytáhli od dob tělocviku na střední škole, a pobíháte mezi trenažéry jak zmatená lesní včela. Buď se budete obávat predátorů, podřizovat se jím a hrát podle jejich pravidel nebo budete rázný pakůň. Podrobte si džungli!



1. Pořádně se rozběhejte. Nejlépe po celém prostoru fitka. Mávejte při tom rukama a křičte jako indián. Takové chování vyděsí predátory a vy se krásně rozehřejete. Nebojte se přeskakovat přes činky, závaží a trenažéry (i ty, co zrovna někdo používá). Když rozhejbat, tak pořádně!

2. Natahejte si k sobě úplně všechny činky, kotouče a ostatní pomůcky, které byste mohli během celého svého pobytu v džungli potřebovat. Klidně nabírejte i těžší váhy, co když zrovna dneska jste naladěni na rekord? Vezměte si toho raději více než méně. Nikdy nevíte, jaká bestie se ve vás probudí.

3. Když vám někdo bude chtít něco vzít, nedávejte mu to, ani kdybyste zrovna danou činku nepotřebovali. Když bude jiná šelma naléhat, přiviňte se k čince a začněte hlasitě brečet. S cvokama se nikdo nechce přít!

4. Pokud bude někdo trvat na tom, že se s vámi vystřídá na nějakém ze strojů, odmítavě se na něj přitiskněte (na ten stroj). Nechoďte cestou kompromisů, ty jsou známkou slabosti!


5. Než začnete provádět daný cvik, pořádně se povzbuďte. Můžete se začít pleskat do tváří, zakřičet si co nejhlubším hlasem, mávat hlavou a koulet očima. Nebude od věci si zakřičet pár sebepovzbuzujících slov, klidně i ve smyšleném jazyce. Celkově vzato, čím více živočišných zvuků v posilovně džungli vydáváme, tím větší respekt vyvoláváme.

6. Důležitý je také vzhled. Oblečení do fitka si nepereme, nové nekupujeme. Vaše otrhané a smradlavé tričko musí promítat do okolí dřinu vašich tréninků a vypovídat o praxi a množství zkušeností. Cvičit chodíme zásadně jen v pantoflích, abychom to náhodou neměli moc jednoduché a pohodlné. Ručník pod sebe nikdy nesteleme, správné šelmy se za svůj pot na trenažérech nestydí!

7. Při cvičení není nikdy od věci si pořádně zazpívat. Také se doporučuje přinést si vlastní CD nebo flashku s vážnou hudbou a trvat na tom, aby ji pustili. Přece se nebudete obtěžovat se sluchátky! Co posloucháte vy, ať poslouchají všichni a TEČKA!

8. Aby vaše činka vypadala fakt solidně, pověste si na ni co nejvíce závaží. Posbírejte po celém fitku všechny lehké kotouče a nasázejte to tam. Ostatní vám budou velmi vděční, stejně ty závaží jenom překáží!

9. Pokud zrovna někdo posiluje s fakt velkými váhami, přijďte za ním a vyprávějte mu vtip. Humor je v životě velmi důležitý.

10. Když vás někdo požádá, ať ho jistíte, neodmítejte. Demonstrativně ale u toho zívejte, dloubejte se v nose a pište smsky. Při posledních opakováních odběhněte stranou a předstírejte, že sledujete techniku. Pak dotyčnému řekněte, že dělal všecko špatně a tím pádem úplně zbytečně.

11. Pokud ucítíte, že si někdo ulevil, neignorujte to! Běžte za nejnamakanějším jedincem, zeptejte se, zda to byl on a pochvalte odér. Pak navrhněte, že budete hádat, co to bylo za jídlo. Pokud dotyčný únik plynu zapře, navrhněte, že tedy půjdete hledat viníka spolu.


12. Nikdy nezapomínejte na bezpečnost. Na každý cvik poproste někoho, ať vás jistí. Nenechte ho se poflakovat, ani když máte malé váhy. Pokud jste například na bench pressu, podržte si činku na hrudníku a pořádně zakvílejte. Až vám dotyčný bude chtít pomoct, braňte se a tahejte činku zpátky na prsa se slovy, že se snažíte ten sval fakt procítit.

13. V žádném případě po sobě nesundávejte kotouče z činky. Co když se tomu po vás budou hodit zrovinka stejné váhy?

14. Všem, koho potkáte, ukazujte napnutý bicák v doprovodu namyšleného "Hé? HÉÉ?!". Demonstrací síly získáte uznání a obdiv. Navíc tím určitě mnohé motivujete, a všichni se za váš biceps budou radovat. Neodpírejte jim to!

15. Hodně raďte a komentujte, hlavně těm hodně namakaným. Ukažte, že máte svůj názor a jste ochotni se o něj podělit, i ti nejzkušenější to ocení.

16. Využívejte adrenalin ve svůj prospěch. Když vidíte pořádně nadupanýho svalovce dřepovat s velkými váhami, přijďte k němu a řekněte: "I moje babička má vyrýsovanější kvadricepsy". Pak využijte moment - polochtejte ho stylem "tydyydydydydyyyy hehe" a utíkejte. Strach ze zešrocování ciferníku vám zvýší hladinu adrenalinu, což má za následek vzrůst síly a zrychlení metabolismu.

17. Všude, a hlavně ve sprše, si důkladně prohlížejte těla ostatních. Kruťte u toho hlavou, vraštěte obočí a čas od času proneste něco na způsob "no jéje" nebo "ups".

18. Choďte a počítejte váhy, které ostatní používají. Výsledek vždy zahulákejte jako v tombole. Všichni jistě ocení váš zájem.


19. Když po vás někdo jde na trenažér, pozorně ho sjeďte očima, třete o sebe dlaněma a vydejte hlasité "muhahaha!". Pak s tajemným výrazem odejděte z dohledu. Ať to vypadá, že vždy máte plán.

20. A v neposlední řadě, nezapomínejte si odkládat věci na stroje, které nepoužíváte. V džungli je třeba značkovat si území. Následným laskavým sundáním například mikiny z trenažéru, na kterém chce někdo cvičit, ukazujete svou schovívavost v mocenské pozici.


Dodržováním těchto pravidel džungle si podmaníte celé fitko a nikdo se s vámi nebude chtít dostat do křížku. Dokud vás však nevykopnou, v lepším případě ;)

Vaše TOUGH CHICK Alesia

2 komentáře:

  1. tak to jsem se pobavila, tohle je fakt dobrý :DDDD

    OdpovědětVymazat
  2. a teď bych prosila nějaký článek pro posilkou nepoznamenané, po kterém se mi nerozklepou kolena :D

    OdpovědětVymazat