středa 23. dubna 2014

Everyday life: Flying solo a nákupy


Objevila se taková žádost na články ze života (takže se snažíme, ale zatím nás moc nepeskujte, teprve v téhle oblasti začínáme) a také něco o nakupování. Tak jsem se to rozhodla vzít jedním vrzem. 

Můj drahý bodybuilder si odjel splnit zbytek školních povinností do dalekého Rakouska. Moje drahá druhá Tough Chick si zase zaletěla do ještě dálnejšího Běloruska za rodinou. Takže jsem to jen já... A fitko. Co to pro mě znamená? Hned po snídani navléknout legíny, sluchátka do uší. Jak já strašně zbožňuju, dát si pořádně do těla hned po ránu. No, já strašně zbožňuju dát si pořádně  do těla téměř kdykoli. Můj drahý trenér tvrdí, že každý potřebuje trenéra, protože sám se jednoduše pořádně nezničí, protože by přece rozumný člověk sám od sebe nešel za bolest  a na hranici vyčerpání. Prý až na mě. Nevím, jestli to mám brát jako lichotku, nebo jestli mě považuje za absolutního magora. Pravděpodobně kombinace obojího. Což ostatně ilustruje nedávná debata, kterou měl náš trenér s Alishou:

Trenér: "Kolik jsi měla tenhle týden tréninků?"
Alisha: "No všechny."
Trenér: "Jako každý den.A co nějaký odpočinkový den?"
Alisha: "No, Adri neměla na odpočinkový den náladu a Adri se v tomhle neodmlouvá." 

(Což jsem jí později potvrdila s tím, že kdyby něco takového navrhla, tak jí dám do kabelky cihlu s tím, že by musela udělat padesát swingůpokaždé, když bych ji prozvonila. Muhahaha)

Ale zpátky k mému tréninku. Na programu byly nohy (ANOOOOOO!) a má chuť na trochu experimentů. Začalo to hned po úvodním kiláčku na běhacím pásu. Trochu si zmenšila rychlost a začala s výpady a také plié dřepy do strany. (Vysloužila jsem si několik pohledů ve smyslu, zda jsem zdravá, ale nadšeně pokračovala). Trénink nohou pro mě začíná dřepy. Nasadila jsem tentokrát lehkou váhu, ale o to přidala na opakováních. K tomu supersérie výpadů vpřed a vzad. Byla jsem na vrcholu blaha. Ještě nějaké výpady do strany se závažím (neznám lepší cvik na formování vnitřní strany stehen). A pak přišla řada na mé oblíbené gluteály! Tam nic jako menší váhy a velký počet opakování neznám. Tam je třeba si pořádně naložit VŽDYCKY! K tomu nějaké švihadlo, plyo - box jumps (můj nový favorit) a trénink nohou je na světě! Tady si dovolím malou vsuvku a poprosím pány, aby se neplížili ke slečnám, které trénují sedací svaly a nechytali je za ně. Pěkne děkuji.


No a jak se pozná kvalitní leg day? Stojíte pod schody do šatny a chce se vám brečet. (Jenže víte, že nahoře máte čokoládové batátové lívance, tak vyškrábete poslední zbytky energie, zatnete zuby a tu bolest vydržíte).


Pak si říkáte, jestli vám to stálo za to, když ty lívance zmizely tak rychle! (Ale ten pocit, že si jíte lívance ve fitku je k nezaplacení :D)

No ale protože jsem génius a nemůžu žít bez některých nezbytností v kuchyni. Hned po tréninku si vyrazím na nákupy do bio výživy a ještě do supermarketu. Nacpu to všechno do kabelky na jednom rameni a tašky na trénink na druhém a trénink nohou číslo dvě máme na světě, protože mě čekalo ještě milion pochůzek. Jak říkám. Geniální. (Upřímně jsem měla chuť si nafackovat a stejně neměli mandlové máslo).


Alespoň vás můžu vzít na takovou malou exkurzi mezi potraviny bez kterých se neobejdu a jsem ochotná jejich přítomnost v kuchyni vykoupit velkou bolestí. Vločky. Žitný chleba. Avokádo. Pohankové a žitné těstoviny. Ovoce (jsem ujetá na grapefuity, mraženou lesní směs a banány). Zelenina. To vám snad nemusím představovat. A ke zbytku:

  • Momentálně také tak trochu bojuji se svou averzí k pšenici, takže jsem se rozhodla být odvážná a do košíku tentokrát přihodit pšenično-kukuřičné toritilly bez konzervantů (aka měla jsem na ně chuť). 
  • Další mou láskou je hummus. Který považuji za naprosto geniální vynález k odpolední svačině. Nakrájejte mi na "hranolky" zeleninu, dejte mi k tomu tuhle krabičku a na půl hodinky ode mě máte pokoj (tuhle krabičku si většinou rozdělím nadvakrát).
  • Včera už mi v mé stevii podezřele chrastily jen dvě tabletky, takže jsem musela do obchodu naběhnout jak velká voda a doplnit zásoby. Stevie je jediné saldidlo, které používám. Ukolébává mě fakt, že je na přírodní bázi a nedělá žádné brikule v krvi.
  • Ještě mi v košíku přistálo tofu. Nejsme sice aspirující vegetarián či vegan (už to mám za sebou), ale mám ho celkem ráda, navíc mám ve stravě bílkovin víc než by bylo zdrávo, takže vžycky ráda využuju nějaký alternativní zdroj, který jich nemá tolik.
  • Halda mléčných výrobků jako vždy. Upřednostňuju nízkotučnou verzi u věcí jako je tvaroh nebo cattoge, ale nízkotučným jogurtům já jednoduše nefandím. Nemyslím si, že jsou extra zdravé a jejich chuť je přinejmenším na pováženou.
  • A když už je těch mléčných výrobků moc, tak jim občas sekundují sojové jogurty.
  • Na co jsem tak trochu ujetá a jsem ochotná investovat je můj ranní čtvereček tmavé čokolády do kaše. Bez toho by to prostě nebylo ono. Tentokrát to vyhrála ta od lifefoodu. 80% kakaa s třtinovým cukrem. Mňamka.
Pak jsem se ještě nenápadně vplížila do oddělení sladkostí v supermarketu, kde jsem pořídila fidorky pro mámina manžela. (Vždycky se tam cítím provinila :D).

A protože má být život výzva, tak obtěžkaná taškami, nákupem jsem se rozhodla ještě balancovat s nosítkem na kávu, abych potěšila svou drahou stvořitelku v práci předtím než vyrazím do školy. Myslíte, že mě napadlo si u ní něco nechat v kanceláři. Nikoli.

Na večer jsem měla naplánovaný ještě běh, protože jsme v očekávání jistých událostí, na které je nutné trénovat, ale zatím vám neprozradíme o co jde. Celý den to s počasím relativně ušlo. V momentě, kdy už máte v plánu se jít převléci a spáchat to, ať to máte za sebou (běhat o leg day, vážně?!) to začne a spustí se hotové boží dopuštění, jak by řekla moje babička. Chvíli jsem se zabývala myšlenkou, že mě pár kapek nezastaví. Zastavil mě hrom. Jsem strašpytel. No, alespoň jsem získaný čas využila nějak kreativně. V kuchyni, samozřejmě. A rovnou začala s kořistí z dopoledního lovu.



Vaše TOUGH CHICK Adri

8 komentářů:

  1. Já mám byt v 5. patře, ale přijde mi blbý jet výtahem, když jsem ve sportovním a jdu z posilovny, takže jediný, co mi dává sílu vyjít schody, je výhled na post-workout jídlo :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po takovém leg dayi bych se skutečně netěšila domů :D

      Vymazat
  2. lifefood je dobrá, škoda, že je to tak drahé. Výpady moc často nezařazuju, ale nedávno jsem si je dala a docela mě bavily, takže se k nim asi vrátím. Tipuju, že trénuješ na Spartan race :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je to drahé, ale vzhledem k tomu, že tady cenou skutečně vykupuju kvalitu, tak si ráda připlatím. Mám jejich výrobky vážně ráda.;)

      Vymazat
  3. Skvělý, vtipný, přirozený a inspirativní článek! Víc takových, prosím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Budeme se snažit, co nám síly stačí :-)

      Vymazat
  4. Blázon :) ale veľmi inšpirujúci blázon keď budem dnes fnukat že už nedám ani.jeden drep V posilke spomeniem si na teba:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem jeden z lidí, kteří berou označení blázen za lichotku :D Děkuju moc ;)

      Vymazat