neděle 6. dubna 2014

Fitstagram #2

Uplynulo dalších čtrnáct dní plných zážitků, které moje insta-závislácké já nezapomnělo zdokumentovat (na moji obranu: vše jsem dokumentovala už před érou instagramu, tehdy jsem ale všechny nutila se na fotky osobně dívat). Tak je na čase vám do těch čtrnácti dnů poskytnout takovou malou exkurzi ;) A kdyby se vám zdálo, že všude vidíte můj Smartshaker, tak se vám to nezdá, cpu ho všude :D
Začneme klasickým předtréninkovým nadšením (aneb měla jsem všechny svoje preworkouty a tu nashromážděnou energii se nebojím použít!),...
... které nikdy nekončí!
když jsme u toho nadšení, jak je možné, že jsme vám ještě neukázaly, kde vzniká? Nás milovaný Stan's gym!
když nezvniká tam, tak v krabicích z http://fitness007.cz
Adri: "Chceš něco z fitness007?"
Alesia: Ne, díky, dneska mi přišel balík."
Adri: "A vidělas ty protein peanut butter cups od Quest nutrition?"
Alesia: "Ahm, vezmi mi štyry!!!!"
když není zbytí, tak také v naší vlastní kuchyni,...
Ale na svoje kulinářské umění si nijak nestěžujeme! ;)
Ale nemyslete si že jen vaříme a konzumujeme questbary! My i trénujeme!
Musíme, občas totiž zajede přísná kontrola z Vídně ;) Kterou vždycky rády vidíme <3
Jindy si zase věrné čtenářky a kamarádky v jedné osobě zajedeme zkontrolovat my, abychom je pořádně zničily, že ;)
A přestože jsem na ně tvrdá, ještě dostanu perfektní tričko :-*
A skvělou "cheatovací" večeři! Mají mě totiž prohlédlou a ví, že trochu nanu šla bych v světa kraj!
Tak co bych se nepřemohla a nevstala v neděli v šest ráno jen proto, abych udělala batátové lívance s calorie free čoko sirupem (aneb díky bohu za http://lovefood.cz)
No co bych pro její šťastné oči neudělala!
A dneska už nás čeká jen rest day, který si pravděpodobně zasloužíme, včerejší trénink nohou už proběhl na kraji sil:
Alesia: "Co mám dělat teď?"
Adri: "Já nevím, jdi zvedat něco těžkýho!"

Ale zítra už zase oblíbená ovesná snídaně a zpátky do fitky!
Což nebude takový problém, protože o rest day obvykle nevíme, co ze životem, tak chodíme na jógu/plavat/na horolezckou stěnu a tvrdíme, že to není cvičení. A ta část s ovesnou kaší k snídani je také víc než příjemná. Obzvlášť těch posledních pár soust se čtverečkem čokolády a lžičkou arašídového másla! ;)
Vaše TOUGH CHICK Adri

Žádné komentáře:

Okomentovat