úterý 22. dubna 2014

Fitstagram #3

Jedna věc je jistá: 2 tough chicks (a jeden bodybuilder ;) se nikdy nezastaví. Navzájem si dodáváme chuť a energii do dalších tréninků, chrlíme na sebe cviky, které je třeba zkusit. Navzájem si dáváme nejrůznější výzvy. A když nejsme ve fitku, tak se alespoň trumfujeme kdo co uvařil. A máme z toho všeho tak dětinskou radost, že si svůj život bez všeho toho bzukotu kolem fitness nedovedeme představit! Lidi, co cvičí, jsou šťastní lidi, já to říkám pořád!
A abychom ta slova potvrdily, tak se hlásíme rovnou pořádně nadopované endorfiny...
...náš oblíbený bodybuilder by určitě potvrdil, že taková cesta za endorfiny není procházka růžovou zahradou...
Je to totiž pot (viz 1), modřiny (viz 2) a bolest (viz 3)
Bodybuilder: "No, takhle vydržíš a když už nemůžeš, tak dáš deset opakování!" (viz 3)
Občas k tomu všemu  člověk potřebuje trochu nakopnout energií (takže jsme trošku kopírovali našeho milovaného Steva  Cooka a ranní workout začali se slovy "Gum in!" no a jak to šlo!)
Bodybuilder: "Pche, píšeš si na facebooku se známým bodybuilderem a bratrének je najednou vosk."
Adri: "Není! Kdybych měla z hořícího fitka vytáhnout tebe nebo Steva Cooka, vždycky vytáhnu tebe."
Bodybuilder: "V tom případě musíš, drahá sestřenko, víc cvičit, abys nás vytáhla oba!"

Ale primárním zdrojem energie je co? No přeci jídlo! (Preferujeme to chutné a nejsme líné si ho připravit)

To nikdy nepodceňujeme!
Ani když celý den lítáme povenku!
No a ovesná kaše snídaně, to je základ, ne?
Co nezachrání vyvážená strava, to doženeme suplementy... které mají - mrchy - tendenci docházet.
...což nám nevadí, protože nové zásilky z fitnessových eshopů nás nutí vypadat jako čtyřleté děti (ne zcela psychicky vyrovnané) v cukrárně.
No a ta naše nevyrovnaná část nás občas donutí propadnout nápisu jakoje třeba CALORIE FREE, že  a nákupník košík na lovefood.cz se plní a karta pláče.
Takže dobře najedené, nadopované svými BCAAčky a Glutaminy můžeme bez obav vyrážet na tréninky.
Někdy také někam jinam, v životě má být rovnováha.... :-)

Cvičte, budete mít skvělou náladu a vedlejším účinkem může být třeba to, že dosáhnete té postavy, kterou jste vždycky chtěli ;)

Vaše 2 TOUGH CHICKS (a 1 Bodybuilder)

12 komentářů:

  1. jeee to mě tak chybí mít parťáka na cvičení, závist veliká !!! ^^ o prázdninách vždycky s přítelem takhle parťákujeme, ale přes rok nemáme ani jeden čas se nějak víc vídat, a letos jsem navíc v jiné zemi, takže smůla ×/ a ta žlutá žvejka už mi lží půl roku v šuplíku a já se jí pořád bojim si dát, aby mi z ní nebylo blbě :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já strašně ráda cvičím s někým, i když to je o náladě, občas si strašně užiju naopak to, že můžu jít sama, dát sluchátka do uší a absolutně se zničit. I když bratránek mi nedá nic zadarmo, ten mě hecuje pořád ;). Té žvýkačky se neboj, když budeš bez energie, tak vřele doporučuju, nás absolutně nakopla! :)

      Vymazat
  2. Ako vás nájdem na instagrame? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam jako adina_balin a Alisha coby alishacx ;)

      Vymazat
  3. zrovna dneska jsem na tuhle žvýkačku koukala v trafice a říkala si, že ta se někomu hodí do fitka :D Ty krevety silně závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je oblíbila (no, zatím jsem měla jednu, zbytek balíčku čeká v těšce do fitka na čas nouze), ale nevím, jestli je to tím, že opravdu fungují, nebo si jen připadám "drsně" :D

      Vymazat
  4. Ahoj holky, nechtěly byste udělat článek o nákupu potravin? Přesněji myslím třeba, co tak běžně kupujete na týden a kolik utratíte peněz? :) Moc by mi to pomohlo do začátků se zdravější stravou :) jinak váš blog čtu strašně ráda, jste super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V příštím článku je takova malá nákupní vsuvka, ale plánujeme něco většího ;) A mockrát děkujeme!

      Vymazat
  5. Vám to sekne! Je super, že máte i chlapského parťáka, třeba já dokážu cvičit (když už) tak jenom s sima, je to uplně něco jinýho (nebo alespoň jsem doteď "nezkoušela" cvičit s holkou, co by dělala tak nějak to samé co já)!
    A připravujete si uplně super jídla, krásně pestrobarevná a vyvážená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Podle me nezáleží na tom jestli je to kluk/holka, ale jaky mají přístup. Ale kdyz jde o trenéra, tak vždycky potrebuju chlapa, víc se hecnu :)

      Vymazat
    2. Tak jasný, s nějakým pitomcem, i když je to kluk, nepůjdu :D
      Ale u nás převažují vyloženě cardiochicks s plochym zadkem a na to já nemám nervy :)

      Vymazat
    3. Tak to se ti nedivím, strašně mi lezou na nervy :D

      Vymazat