pondělí 28. dubna 2014

Meal prep: Tak trochu japonské těstoviny + předtréninková "máme-rádi-fitness" svačina

Přiznávám, že nejsem moc dobrá ve vymýšlení názvů k jídlům. Nevím, zda je to tím, že nemám dostatek fantazie nebo ji mám naopak příliš bujnou. Každopádně, názvy nejsou podstatné, říkat tomu můžeme klidně "všechno se vším a další den vzpomínáme, co s čím".
Včera jsem přiletěla zpět do Čech a hned mě čekalo kuchtění na pondělí-středa. S hřejivým pocitem v duši jsem se vrhla do náruče své kuchyně a z toho, co dům dal, začala připravovat obědy a předtréninkové svačiny. Ještě že můj dům dává samé dobré věci :-)

Tak trochu japonské těstoviny
na porci: 292 kcal, 29 g bílkovin, 36 g sacharidů, 3 g tuků

Ingredience na 3 porce:
300 g krůtích medailonků
150 g žitných těstovin
nakládané žampiony
sojová omáčka (se sníženým obsahem soli)
řasy nori
pažitka

Postup:
Krůtí medailonky jsem uvařila a smíchala s uvařenými těstovinami. Pak jsem přidala nakrájené žampiony, natrhala na malé kousky řasu nori a trochu zalila sojovou omáčkou. Nakonec jsem do toho ještě nakrájela zbytky mé skoro zvadlé pažitky, které jsem zřejmě měla zařídit babysitting se zaléváním :-) Vše zamíchat, rozházet po krabičkách a chutný a zdravý oběd je na světě. Samozřejmě ty řasy nori ne všem chutnají, připravte se na takový ten rybí závan. Pokud ale jako já fandíte sushi, pak se tahle zdravá ingredience může objevit ve vašem obědě a změnit ho z obyčejných těstovin na "tak trochu japonské" těstoviny :-) A neškodilo by si k tomu vzít nějakou zeleninu, já zvolila okurku a ledový salát.

Předtréninková "máme-rádi-fitness" svačina
celkové hodnoty: 637 kcal, 96 g bílkovin, 39 g sacharidů, 10 g tuků
Tuhle srdíčkovou baštu jsem se rozhodla rozdělit na pět porcí. Podařilo se mi to rozkrojit na 9 nestejných kusů, takže vidíme, že přesnost není má nejsilnější stránka. Ještě nevím, jakou taktiku konzumace zvolím, protože z devíti zcela nesouměrných kusů se špatně dělá počet dělitelný pěti. To už ale je na mé fantazii, hlavní je, že je to chuťově docela příjemné (i když jsem měla jisté obavy).

Ingredience:
60g So good whey protein čokoládová příchuť (s kousky čokolády :P )
35 g PHD diet whey protein příchuť jahoda
60 g Gain Tech All Stars příchuť jahoda
3 vaječné bílky
sklenice vody
lžička kakaa VanHouten
trocha kokosu

Postup:
Ušlehala jsem bílky, vsypala proteiňáky a gainer, dolila vodou a rozmixovala. Vyšla mi z toho relativně hustá směs, kterou jsem vykydala do srdičkové formy. Tu jsem foukla do předehřáté trouby (180 stupňů) na 20 minut. Poté jsem to vyndala, posypala kakaem a kokosem, a prdla to zpět do trouby na dalších 15 minut. Možná by se tento "koláč" měl jmenovat Totální improvizace. Potřebovala jsem předtréninkovou svačinu a přišlo mi jako nejlepší nápad smíchat proteiňáky s gainerem. Tak budu mít komplexní sacharidy, bílkoviny i všechny potřebný aminokyseliny před tréninkem. Snad :-)

Ani tentokrát mi příprava mých pokrmů nezabrala moc času. Ani nevíte, s jakým nadšením jsem se po týdnu vrátila ke svému krabičkovému systému. I když mi momentálně chybí běloruské nanunky a fitko, na které jsem si tam už stihla zvyknout, přece jenom jsem ráda doma :-) V nejbližších dnech mám v plánu slepit video z mého pobytu, pro případ, že by někoho zajímalo, jak to v Minsku vypadá. Sice se zrovna neřadí do TOP5 nejoblíbenějších turistických oblastí, letos se tam pořádá šampionát v hokeji, tak to tam pěkně naparádili - ale o tom až příště.

Vaše přežraná TOUGH CHICK Alesia

5 komentářů:

  1. Ahoj Adri, moc se omlouvám, že ti píšu zrovna tady, ale nevím, kde jinde se optat :)
    Hrozně mě zaujalo tvoje video o suplementech.
    Jsem poměrně štíhlá, 168cm/54kg, takže bych se chtěla spíš vyrýsovat, max třeba trošku zeštíhlit v bocích. Cvičím cca 4x týdně v domácí posilovně, kde mám pás, eliptical a multifunkční posilovací lavici. Obvykle cvičím tak 20 min pás, 20 min eliptical a 25 min posilování. Plus to střídám s Jillian nebo Bobem.
    Doporučila bys mi moc prosím, co bych měla zvolit za doplněk? Jako vitamíny jím rybí tuk a hlívu ústřičnou.
    Myslíš, že by byly dobré tyhle preparáty:
    http://www.fitness007.cz/e-shop/sportovni-vyziva/spalovace-tuku/aminostar-fat-zero-cla-60-kapsli?keyword=cla
    A ještě nějaký protein třeba? :)
    Předem mockrát děkuju za odpověď!
    Věrná čtenářka Kristina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sice nejsem Adri, ale i tak se Ti pokusím odpovědět na Tvůj dotaz :)
      Pokud chceš rýsovat, nejprve musíš mít co rýsovat. Tj., je potřeba spáchat nějaké svaly :-) Na to CLA nepotřebuješ, je potřeba přidat na posilování. Rozhodně doporučuju vyrazit si do posilovny, která Ti nabídne více možností a hlavně závaží. Abyses zpevnila, je třeba posilovat s volnými váhami alespoň 3x týdně. Pokud jsi i tak štíhlá, s kardiem to nepřeháněj. Proteiňák zařaď po silovém tréninku + nějaké rychlé sacharidy. Samozřejmě je nutné mít vyvážený jídelníček se správným poměrem makroživin. Ze suplementů si pořiď jen nějaké multivitaminy, omega 3 a pokud bys posilovala s váhami, tak BCAA. Každopádně, na eliptickém trenažéru nebo na páse si svaly nevyrobíš a pokud nemáš svaly, tak je ani nevyrýsuješ a žádný suplement Ti k tomu nedopomůže. Ale podle Tvé váha/výška asi budeš štíhlounká, takže výsledky posilování se Ti rychle ukáží, protože asi nemáš moc tuku ;)

      Vymazat
  2. Každý má rád svůj zajetí režim, taky jsem vždycky ráda, když se k němu vrátím. Na video se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. New Diet Taps into Pioneering Concept to Help Dieters Get Rid Of 12-23 Pounds in Only 21 Days!

    OdpovědětVymazat