středa 2. dubna 2014

Meal prep: Těstoviny á la Máme-rádi-rajčata, jahodovo-tvarohová zmrzlina

Dnes jsem se rozhodla podělit o jeden z mých oblíbených obědů. Nejedná se o nic geniálně-zázračného, je to zcela jednoduché na přípravu. Vždy se snažím sestavovat si jídelníček tak, abych tam zahrnula jídla, která mi chutnají. Pak nehrozí, že bych se jednoho dne probudila v McDonaldu s plnou pusou hamburgru, protože by mě to tam náměsičnou a dietama vystresovanou odválo.

Těstoviny á la Máme-rádi-rajčata
Ingredience (vařila jsem na tři porce):
180g žitných těstovin
150g krůtích prsou
několik žampionů
rajčatový protlak
1-2 rajče
eidam 20%


Postup: Těstoviny uvařit. Žampiony a maso spáchat na pánvi (já je trochu posmažila a pak podusila na vodě - bez oleje). Vedle jsem si do misky vyšplouchla cca jednu sklenici rajčatového protlaku, zalila ho trochou horké vody a přidala několik kapek citrónové šťávy. Pak jsem to vše smíchala na pánvi s připravovaným masem a žampiony. Nakonec jsem přidala i rajčata a těstoviny, vše zamíchala a posypala nastrouhaným eidamem.





A druhou z mých chuťovek je tvarohovo-jahodová zmrzlina, která je vhodná ke svačině.
Ingredience:
150g odtučněného tvarohu měkkého
1 bílý jogurt
několik jahod
želatina
případně stévie podle chuti

Postup: Ten je opět velmi jednoduchý. Našleháme tvaroh s jogurtem a jahodami. Podle postupu na obalu připravíme želatinu. Pokud je potřeba ji nechat rozbobtnat a pak zahřát, můžeme během tohohle procesu do ní přidat stévii. Poté ji vmícháme do připravené tvarohové směsi a opět řádně ušleháme. Strčíme do mrazáku a tak za hodinu už můžeme baštit tuhle zdravou zmrzku. Já osobně stévii nepřidávala, protože mi to s jahodami i tak přišlo dostatečně sladký, ale to je na vás.


Přeji vám samé dobré chutě a ať to ve fitku šlape :-)
TOUGH CHICK Alesia

2 komentáře:

  1. to s tím mekáčem je hustý :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm.. dnešní oběd a svačina je jasná :D

    OdpovědětVymazat