neděle 20. dubna 2014

Tréninková edice: Vážně potřebuju rest day? (+VLOG)



.... navzdory tomu, co jste viděli ve videu vám řeknu, abyste odpočinek nepodceňovali! Dnes jsem měla naplánovaný rest, ale bez problémů jsem ho porušila prostě proto, že jsem si připadala plná energie a měla chuť cvičit. Tak jsem si řekla proč ne! Sice už jsem neměla kterou část těla trénovat, ale řekla jsem si, že takové dynamické full body, nějaké švihadlo, plyo, trocha kettlebellu. To nikoho nezabije.

Opět použiji to svoje věčné - POSLOUCHEJTE SVOJE TĚLO! Teď tak trochu mluvím i k sobě, protože už jsem se jednou dovlekla na trénink boxu s teplotou a bolestí hlavy. Trenér nevěděl, zda mě poslat ke všem čertům, nebo do postele. Rezolutně jsem oznámila, že zůstávám a že odejdu, když mi přijde že je to na mě moc. Ten trénink jsem si odtrpěla do konce. Nic jsem nevynechala. Trenér řekl, že si zasloužím respekt. No, mnohem spíš jsem zasloužila po puse, protože svoje tělo bychom poslouchat měli.

Mým železným pravidlem je alespoň jeden REST v týdnu a u vás by to mělo být také tak. Nenavádím vás tím k celodennímu povalování se na gauči! Jóga, kolo, túra... To všechno může být rest. Můžete být aktivní.

Ale vyhnout se posilovně alespoň jednou v týdnu. To bychom dodržet měli.Jednotlivé svalové partie se sice částečně regenerují v dny, kdy trénujete jiné partie. Ale ten den, kdy si tělo od zvedání činek odpočine úplně využije jen k vašemu užitku. Regenerují se svaly. Odpočíváte celkově a na další trénink se vrátíte připravení a plní energie. Snažte se tyhle dny nějak využít! A nejen tak, že budete posedávat kolem a přemýšlet o cvičení! No, i to se mi stává. 

A nezapomínejte, sval se netvoří při tréninku, ale v době regenerace po tréninku. Tím, že tělu dopřejete adekvátní odpočinek, dostanete ze svých tréninků co nejvíce. Nenechte své svaly se přehnaně vyčerpat. Protože k čemu jsou náchylné vyčerpané svaly? Ke zranění! A když si to srovnáte jeden rest day vs bůh ví kolik dní bez tréninku. Co si vyberete?

Vaše TOUGH CHICK Adri

3 komentáře:

  1. Ahoj,zapré bych chtěla říct,že působíš strašně sympaticky a máš moje vysněné nohy! :D Snad se jednou dopracuju alespoň do poloviny toho,kde jsi ty :) Každopádně jsem si projížděla vaše videa na youtube a všimla jsem si,že u toho Cheat mealového videa jste byli myslím v metropoli Zličín? :D A tak mě napadlo,že jestli bydlíte někde poblíž,nevíte o nějakém dobrém fitku? A kam třeba chodíte konkrétně vy? moc by mi to pomohlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mockrát děkuji! My trénujeme 90% času ve Stan's gymu na Kladně. Poblíž Zličína máme vyzkoušené Jatomi v Nových Butovicích, kde je to perfektní. Byly jsme několikrát ve fitku v Metropoli, ale tam nám to k srdci vůbec nepřirostlo.

      Vymazat
  2. taky uznávám aktivní odpočinek, ale ne až tak ve stylu jako ty. prostě jít se projít, na výlet zaplavat a tak. Celý den na prdeli by bylo pro mě mučení.

    OdpovědětVymazat