sobota 19. dubna 2014

VLOG: Den na talíři (Adri, 18. 4.)

A to by nebyl týden, abychom vám neukázaly alespoň jeden den, jak to vypadalo na našich talířích popřípadě krabičkách. Tentokrát ode mě nečekejte kalorické hodnoty. Nejenže vám tady ukazuju svůj cheat day, ale momentálně jsem ve fázi, kdy na sobě netestuju žádné strategie do přípravy na soutěž, což jsem na začátku dělala, protože jsem si to jednoduše chtěla ozkoušet, než jednou v budoucnosti (a ono se to blíží), pojedu na ostro. Teď jsem zpátky u svého normálního režimu, který se vyznačuje tím, že jím zdravá, vyvážená jídla, porce už mám tak nějak v oku a jednou za týden si vyrazím z kopýtka. No, zrovna tady. A jak vidíte, vrásky si z toho nedělám! :-)




Co se nám ve videu objevilo a mohlo by vás zajímat?
  • Karamelový dip Walden farms. Zatím je jejich zboží k dostání online na stránkách lovefood.cz (a mimochem, mají i mnou milované Quest barky!). Mám zkušenosti hned s několika jejich produkty. Karamelový dip není z mých favoritů, ale u chuti jejich dresinků na saláty a čokoládové polevy mi docela zazářila očka. A barbecue omáčka je zase horký favorit mého drahého bratránka.
  • Kamzík. Rozhodla jsem se kolagen zařadit jako jeden ze svých suplementů, protože přecijen moje klouby dostávají zabrat a efekty na vlasy a pokožku se cení :-)
  • 85% WPI od ATP. Tenhle protein jsem si koupila celkem dávno. Je to jeden z těch s opravdu vysokým procentem proteinu, minimem sacharidů, ale to se samozřejmě odráží na chuti, proto ho volím do kaše.
  • Šmakoun. Bezkonkurenční zdroj po ruce. Vždycky ho máme po ruce a někdy se nám nechce věřit, že taková příchuť meruňka nebo mexiko je tak zdravá!
  • Čokoládový Lean Whey od Optimum Nutrition. Mě momentálně doprovází po tréninku. Zpočátku jsem si říkala, že je na mě moc vodový v porovní s PhD, ale pak jsem si zvykla a momentálně tu chuť úplně zbožňuju, protože mi víc než co jiného připomíná kakao, které jsem pila jako malá.
No a to bude pro dnešek asi vše. Krásný sváteční víkend!

Vaše TOUGH CHICK Adri

3 komentáře:

  1. moc hezký video, s tím vařením je to fakt, lidé kdyby nebyli líní strávit trochu času v kuchyni, tak budou vypadat lépe a budou i zdravější.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc super video! Máš krásně bohatou a vyváženou stravu, všechny jídla vypadají moc chutně, na tvoji ovesnou kaši jsem dostala okamžitě chuť. A šmakouna jsem nikdy nejedla, budu ho muset vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super video! Jsi strašně moc sympatická a tvůj přístup se mi moc líbí, víc videií, prosím :)

    OdpovědětVymazat