pátek 30. května 2014

Meal prep: Masovo-houbovo-zeleninový oběd + předtréninkové sušenky

Musím se vám s něčím svěřit: Poslední dobou mě fakt baví řádit v kuchyni. Až jsem si z toho začla dopřávat ten luxus připravovat si obědy jen na dva dny dopředu (místo předešlých čtyř). I když tento oběd jsem kvůli většímu množství masa a měnšímu množství času uvařila na tři dny.
Před několika měsíci, někdy v zimě, jsem furt běhala za Adri s rozzářeným výrazem, co jsem si uvařila a co jsem se rozhodla zkusit uvařit příště. Podívala se vždy na mě pohledem člověka, který již byl v mých počátečnicko-entuziastických botech, a vysvětlila mi, že chuť experimentovat v kuchyni časem přejde. Zatím se však spíše prohloubila a mám pocit, že Adrianě se zas vrátila (a musím říct, že s omezeními v potravinách, které kvůli přípravě na fitness soutěž musí dodržovat, dokáže vytvořit fakt zajímavý jídelníček!). Tak mi tedy dovolte, abych se podělila o další z mých obědů.

Ingredience (na 3 porce):
150g hovězí zadní
150g králičí bříška
cibule
smetana 11% tučnost
směs hub
150 g fazolové lusky
bílé zelí
mrkev
olivový olej

Postup:
Tentokrát to rozjíždíme na dvou frontách: pánev se zeleninou a pánev s masovo-houbovou směsí. Nejdříve si na troše olivového oleje osmahneme cibulku, pak do toho vhodíme nakrájené hovězí a králičí bříška, podlijeme vodou a necháme dusit.
Na druhou pánev dáme dusit fazolové lusky, mezitím si nakrájíme mrkev se zelím. To taktéž putuje na pánev k fazolovým luskům.
Když už máme maso hotové, přidáme k tomu houby a ještě to na chvíli přiklopíme. Pak to celé zalijeme smetanou (já tam dala necelou půlku kelímku), promícháme a dáme tomu chvilku pod poklicí. I masovou i zeleninovou směs si okořeníme dle chuti. Do masové směsi jsem použila houbové koření, do zeleninové směsi šla směs bylinek.
Když už máme vše tak akorát měkké, ale ne suché, tak jsme hotovi.
Tento oběd není příliš bohatý na sacharidy, takže jsem k tomu ještě nakrájela kopu okurek a rajčat.
Jedna porce mi vyšla na 240 kcal, což je na oběd relativně málo. Přesto mě ale hodně zasytil.



A jako bonus jsem se rozhodla přihodit další tip na předtréninkové proteinové sušenky. Nepamatuju si přesné množství ingrediencí, ale to se stejně všechno koriguje v procesu :-)



Vyfasovala jsem nějaké dva vzorky proteiňáků z fitness007, tak tam šly :-) Sešlehala jsem dvě vajíčka, přidala vzorky proteiňáků + PHD diet whey protein jahodový a ještě trochu vody + rozmixovaný banán. K tomu se přidalo malé množství ovesných vloček (cca 50g) a rozdrobily dva rýžové chlebíčky. To se řádně rozmixovalo, obohatilo o trochu mléka a putovalo do trouby na 40 minut. Dá se do toho taky přidat trocha oříšků nebo rozinek, případně kokosu - to záleží na chuťových preferencích. Zhruba takové výtvory si peču v rámci pre-workout svačin, které si dávám cca hodinku a čtvrt před cvičením.

Přeji dobré chutě všem
TOUGH CHICK Alesia



1 komentář:

  1. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchodujte kdekoliv - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat