pátek 16. května 2014

Tréninková edice: Moje milé delťáčky...

...koukejte růst! Tak přesně tuhle zprávu jsem se jim snažila celkem surovým způsobem během včerejšího ranního tréninku vnutit. Tak to dopadá, když si na svých nebohých svalíkách chcete vybít vztek na jisté osoby mužského pokolení (jen se přiznejte dámy, která z vás to ještě neudělala? :) Ne nadarmo se říká, že "bad mood makes great workouts!"

Kdo mě zná tak už minimálně jednou slyšel přednášku o tom, že nic není na estetice postavy tak pohledného jako pěkně zaoblená ramena. No, možná pěkně zaoblené gluteály. Ale zatímco zaoblenými gluteály se chlubit můžu, tak ta ramena pořád nikde! Přesto se nevzdávám a trénuju je snad s každým tréninkem radši a radši!

No, jak už jsem říkala, vstala jsem úspěšně naštvaná na celý svět a nemohla se dočkat, až otevřou fitko. Jako na potvoru jsem se vzbudila extrémně brzy. Tak jsem ten čas alespoň využila k menšímu upgradu mé snídaně. V poslední době jsem si zvykla snídat palačinky z ovesných vloček. A tentokrát byly krásně zelené, protože se mi jednoduše zachtělo strouhat cuketu. No nebylo to špatné, každopádně ve mně zmizely ;)

A bylo to tady, fitko otevřené! Nasadila jsem rychlost geparda - poté co požiju preworkout mě nikdo nesmí zastavit. No, možná snad ještě zastávka na maličkaté ristretto se čtverečkem tmavé čokolády jen tak, abych si trochu zvedla náladu. A byla jsem tam, ještě že mě moje raní parta zná, protože jsem s nasupeným várazem toužila jen potom zvedat něco těžkého! Tentokrát mi šli z cesty ;)
Potřebovala jsem už jen své rukavice a MP3 plnou naštvané muziky a byl čas to pěkně těm deltům vysvětlit, že takhle by to už dál nešlo:
  • Pokud jde o rozehřátí, tak při tréninku ramen ráda vyměním klasický pás za švihadlo, protože krásně zapojíte i celé ruce, klouby se zahřejí a jste připravení!

  • Na začátek tréninku, když je ještě množství energie obvykle dávám komplexní cviky, které zapojí větší množství svalových skupin, tentokrát padla volba na swingy s kettlebelkou. Obvykle se přesouvám od předku ramen dozadu, tentokrát jsem oželela nějaký cvik, který by na předky ramen zacílil už proto, že předevčírem dostaly pěkně zabrat při tréninku prsou s mým drahým trenérem a podle jeho slov se bench pressu nevyhnu ani zítra. Navíc kettlebell prostě miluju (4x25)

  • Vytlačování T osy nad hlavu jednou rukou je můj zamilovaný cvik a ráda tady trhám rekordy co se zátěže týče, ale je nutné vážně se soustředit na svoje svaly a uvědomit si, kdy je zátěž příliš velká a práci z deltů převezou trapézy. Po looku alá Tom Hardy úplně netoužím. (2 rozcvičovací série 15 opakování plus minuta švihadlo; 3 pracovní série s přidáním 50% váhy 12/10/8 už bez švihadla). Na videu uvidíte verzi s pohybem nohou, ale jjá mám raději nohy ve stabilní pozici v lehkém podřepu a soustředím se na práci ramene.

  • Tlaky na ramena vsedě (3x12/12/8)

  • Zdní delt na peck decku. Na to jak je zadní delt malým svalem je náplní našich hovorů s druhou Tough Chick a Panem Bodybuilderem podezřele často. Jsme jím posedlí. S tímhle svalem je problém ten, že je maličký, často ochablý a když se ho snažíte cvičit, často většinu práce přebírají trapézy. Tenhle cvik se mi osvědčil snad nejvíc, ale vždycky ho provádím vestoje.

  • Upažování s jednoručkou v úklonu. Super typ je vždycky nakonci pohybu vytočit malíkovou hranu lehce vzhůru! (4x10 na každou ruku)

  • Arnoldy. A nakonec, aby to všechno pálilo, tak si ještě dáme pyramidku, ne? Je to jednoduché vyberete si tři váhy a pomalu začnete od té nejtěžší, uděláte tolik opakování, kolik zvládnete a okamžitě přejdete k lehčí váze a opakujete, dokud se nedostanete k té nejlehčí. Odpočinek. A ještě jednou v opačném směru. Jestli vás v tuhle chvíli nebudou ramínka pálit, tak už nikdy.
No co vám budu povídat, zakončila jsem to trochou týrání břišáčků na TRX a dala si menší rande se běhacím pásem a moje nálada byla milionkrát lepší. Zase jsem byla ochotná být průměrně příjemnou osobou, která se na lidi třeba i usmívá. To na cvičení miluju, ten vedlejší efekt - dobrou náladu, možnost se vybít, často ve fitku nechávám svoje problémy a opravdu to funguje! 

No a nakonec ještě BCAA, Glutamin, jahůdkový Gold Standard od ON a bylo to. ;)

Teď mě omluvte, já pobažím, protože mám při pátečním večeru schůzku s Jayem, Kaiem, Philem a spol. Ano, konečně se mi do rukou dostalo Generation Iron!!

Vaše TOUGH CHICK Adri


3 komentáře:

  1. Taky ujizdim na ramenou <3 super trenink!

    OdpovědětVymazat
  2. senza trénink, na ramenou potřebuju taky zapracovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Generation Iron jsem taky nedávno viděla. Jak se ti to líbilo? Na mě to působilo hrozně motivačně

    OdpovědětVymazat