pondělí 2. června 2014

Contest prep týden 2.

"I will do it with my hearth!"

Tenhle týden mi dělal neskutečnou radost. Spoustu energie a touhy všechno dělat na sto dvacet procent. Po menších úskalích v prvním týdnu jsme režim trochu překopali, takže momentálně po každých 3 - 4 dnech v režimu bez sacharidů následuje jeden sacharidový. A všechno zdá se funguje na jedničku, dokonce mi trenér ve čtvrtek po tréninku řekl "Perfektní, síla jde nahoru!" A já nemohla věřit vlastním uším, no, předtím jsem nemohla věřit tomu, kde beru tu energii na cvičení, protože při mrtvém tahu jsem si připadala, že bych tu činku mohla klidně ještě hodin nad hlavu (fajn, to trošku přeháním). 

Jediná krizová chvíle nastala, kdy jsem tak trošku "failed to plan" a podařilo se mi nejíst tři a půl hodiny a jít na trénink boxu. Co vám budu povídat, posledních deset minut s kettlebellkou jsem měla co dělat. A říkala si: "Nebreč, jsi TOUGH CHICK!" Vydržela jsem. Uff.

A jak vypadá můj den na talíři?
Snídani si vytvořím ze tří vajíček a 15 g oříšků, nevěřily byste, kolik možných variací existuje, ony se totiž dají udělat míchaná vajíčka naslano i na sladko, dají se uvařit na měkko i na tvrdo, dá se do toho všeho přidat skořice, stevie a kypřící prášek a to se dá šoupnout do mikrovlnky, když chcete "dortík", nebo tuhle směs můžete nalít na pánvičku a máte amoletu. A pak že nemám pestré snídani. Ty jsou navíc o moc pestřejší, když se moje drahá Stvořitelka rozhodla, že mi přípravu zpříjemní a objednala hezký milý balíček z http://lovefood.cz! A babička s dědou nemohli zůstat pozadu, takže mám plnou ledničku domácích vajíček.

Svačina, Přijde na to, jestli jsem byla cvičit už ráno, pak je to jasné - protein. A když ne? 150 g šmakouna natur, nebo 100 g kuřecího masa. Teď jsem navíc objevila českého výrobce sušeného masa Fine Gusto! Což mi asi změnilo život ;)

Oběd. Tady už se rozjedeme, protože na oběd mi náleží celých 100 g hovězího, 100 g libobolné zelené zeleniny (Chachacháá :D) a 30 g ořechů (para, pinie,..). A ehm, Walden Farms, smaozřejmě :D Tady opět vstupuje na scénu drahá Stvořitelka, protože mě vybavila tou nejbombovější salátovou krabičkou!

Svačina. Protein/kuře/šmakoun. Záleží na tom, co bylo dopoledne.

Večeře. A dalších 100 g zeleniny, Bingo. K tomu rybka a slečna Adri je spokojená. 

2. Večeře znamená kasein. A u toho si vždycky připadám děsně důležitě, když si sedím na gauči se shakerem, pouštím si videa s různými fitness autoritami a vím, že jsme tomu dni dala 100 procent, protože přesně to jsem dělala celý minulý týden!


Když se řekne high carb...
...tak by to asi mělo být jednoduché že? No chyba lávky, začínám si myslet, že moje tělo a zloun jménem lepek nebudou nejlepší přátelé, protože okamžitě po konzumaci ovesné kaše k snídani mi začne být ne úplně dobře. Když ona je tak dobrá! No, já to přežiju :D

...taky to znamená sníst 100 g vloček, 6 knackebrotů, 60 g quinoy, 3 cornies s horkou čokoládou, 250 g batátů a 400 g brokolice. Plus proteiny. Uff. (Tuky mají o high carb dny přísný zákaz v přístupu na můj talíř!)

Také jsem potkala na téhle přípravné cestě pár hrdinů...
samozřejmě svou věčnou podporu drahou Stvořitelku, milovaného Pana Bodybuildera a drahou druhou Tough Chick, ale také jsem potkala

sušené lístky Stevie. Spolu se sypaným zeleným čajem jsou mou záchranou, protože kdykoli zaženou chuť na sladké ;) Navíc se dá používat i do ovesné kaše a ehm, vajíček, že :D


Walden Farms kdo z vás nezná? Pokud sledujete nějaké zahraniční fitness stránky, tak určitě všichni. Někdy po nich nesáhnu, ale jsou dny, kdy bych je označila za "live savers", u nás jsou k dostání na stránkách http://lovefood.cz

a firma Fine Gusto! Jsem do jejich výrobků naprosto zamilovaná. Vyrabí sušené maso z lokální produkce, je naprosto lahodné a má minimum soli. Člověk si skoro připadá jako když hřeší ;) Někdy je to pro mě příjemná změna proti nasucho grilovanému masu.

... nakonec tu máme Šmakoun. Bez šmakouna nežiju, to vám říkám rovnou! A on se dá mrška připravit i na sladko! Nastrouhat, přidat skořici a stevii, ohřát, máte hotovo. Nesuďte mě, jsme v přípravě ;)

A abych nezapomněla, třetí týden přípravy jsem započala stylově. Spartan racem i s TOUGH CHICK a Panem Bodybuilderem! Ale o tom už více zítra!Jedeme dál, týden tři je v plném proudu a já jsem zvědavá, co přinese. Jídelníček je jasný, moje dávka cardia také, tréninky jsou naplánované a o víkendu nás čeká "fakultativní výlet", kde pro vás možná s Tough Chick něco natočíme. Těšte se! ;)

Dělejte věci tak, abyste se sebou mohly být spokojené, když jdete večer spát, jinak to nemá cenu!

Vaše TOUGH CHICK Adri


10 komentářů:

  1. Super článek! A fandim ti v tvým odhodlání, není nic lepšího než si večer sednout a říct, jo udělala jsem vše na 100% :) Ať žijou vejce na milion způsobů.
    Chtěla bych se tě zeptat, do jaký kategorie fitness se chystáš - bikiny? klasik? physique? jestli to není tajemství...:)
    A nenapíšeš někdy tvůj týdenní tréninkovej rozvrh? ;)
    Vim, jsem šíleně zvědavá :D Tak držim pěsti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju, tenhle rok se chystám na kategorii bikini, ale příští rok bych si ráda zkusila kategorii fitness protože mě velmi láká volná sestava, také si najaře s bratránkem zkusíme páry. Tréninkový rozvrh tu určitě bude, příští týden to chci pojmout jako video, tak snad se dozvíš všechno, co bys ráda :-)

      Vymazat
  2. Moc ti fandim a drzim palce, at se jen dari:)
    Adri neukazala bys tu zminovanou krabickku od stvoritelky?:D diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát. Předvedu v další reportáži, slibuji ;)

      Vymazat
  3. s vejci se dají dělat zázraky :D Ty sušený lístky stevie vypadají zajímavě, možná je někdy vyzkouším. Na další reporty z přípravy jsem strašně zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejce jsou kouzelné :D Já jsem do těch lístků stevie úplně zamilovaná, konečně mám jistotu, že do sebe necpu chemii.

      Vymazat
  4. sleduji tvojí přípravu a moc ti fandím! a určitě se na soutěž pojedu i podívat. Já bych chtěla jít na soutěž na jaře. Teď zkouším dietovat a v srpnu se vrhnu na pořádný oběm ať pak mám zase co shazovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju a držím palce v jarním snažení. Já si celý ten zážit strašně užívám, doufám, že na tom budeš podobně :-)

      Vymazat
  5. Kde se dá sehnat tohle sušené maso??? Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co vím, tak pouze online http://www.finegusto.cz/

      Vymazat