úterý 24. června 2014

S Adri v kuchyni: Cookies CDD


O víkendu s mou drahou cheerkou už znáte skoro všechny podrobnosti. Teda až na to, co jsem prováděly v kuchyni. Tam jsem se uchýlila ještě před jejím příjezdem, abych ukojila její touhu po sladkém a snad se mi to zdravě povedlo. Vypadala spokojeně. Ale nebudu to dlouze okecávat a radši vám to ukážu.
A co vy? Snažíte se tvořit zdravé recepty, nebo když máte chuť na sladké, tak jednou za čas sáhnete po něčem nezdravém? Já neříkám tak ani tak. Občas mi přijde vhod jedno, občas druhé. Teď mám ještě pár těhle Co dům dal sušenek v mrazáku, kdyby náhodou...

Vaše TOUGH CHICK Adri

4 komentáře:

  1. No tak ty vypadají luxusně :) A video je parádní. Určitě někdy vyzkouším. A musím sehnat ty BIO čoko pecičky! přesně to mi ještě doma chybí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když mám chuť na sladké, nejčastěji sahám po zelenině, abych mohla něco chroupat :D Když už ale peču pro sebe nebo krasavce dělám to ve zdravé vairantě. Většinou peču sestřičce na narozeniny dort a ten dělám klasicky, protože by ho jinak asi nejedla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jste prostě dokonalé!:) tolik máslička by mi bylo asi líto, i když určitě byla chuť omomom :D

    OdpovědětVymazat
  4. Opět jste mě,holky,pobavily a isnpirovaly.

    OdpovědětVymazat