pondělí 16. června 2014

Tréninková edice: No machines, please!


O víkendu jsme uveřejnily lehce motivační video a já jsem moc ráda za všechny vaše reakce o tom, co vás motivuje ke cvičení! Dnes chci mluvit o věci, která se s tím celkem blízce pojí a  je to nuda ve cvičení. Protože někdy je rozdíl mezi nechce se mi cvičit/vážně se mi dnes nechce cvičit ramena biceps. Zatímco s prvním případem se nepotýkám - no, téměř nikdy, to druhé mi celkem hrozí. A i to je důvod, proč si často hraju s našimi tréninkovými splity. Měním, jakou partii ve spojení s kterou trénujeme. Někdy máme tělo rozdělené až na pět partií, minulý týden jsem si naopak řekla, že se mi nechce hodinu "dělat ramena", tak jsem jednoduše vzala základní cviky o 2x jsme si daly celou vrchní polovinu těla a 2x dolní polovinu těla.
Co tím chci říct - nenechte cvičení stát se nudnou rutinou! Nejenže to není dobré pro vaší psychiku. Ale kolikrát jste četli o tom, že když si tělo na něco zvykne už ho to dál nikam neposouvá? Je to pravda! Takže si udělejte službu a hrajte si se splity, počty opakování. Jeden týden jeďte trénink silově, druhý v supersériích a v tempu. Tím bude vaše tělo neustále stát před otázkou "Co mě dneska ksakru čeká?!" a vy se budete psychicky těšit na další výzvu.

Minulý týden jsem ten naprosto jednoduchý split zvolila také proto, že jsem byla tak nějaká znuděná především stroji, ale činky mi taky neříkaly tolik co obvykle. Takže jsem si řekla, že tenhle týden to vezmu z úplně jiného konce. Ostatně, pořád do světa křičím, že tělo je chytré a samo si řekne o to, co potřebuje!

 Nakráčela jsem si to ráno do fitka, nevšímavě obešla jednoručky, stroje ohodnotila nezájmem, čapla jsem kettlebellku a švihadlo. A začala s tréninkem, který mě zase neskutečně bavil, protože jsem si řekla, že moje tělo je stroj samo o sobě a je to všechno, co potřebuju. Jela jsem pěkně v tempu, energie mi tryskala i ušima, v potu se přímo koupala a byla jsem nadšená jako už dlouho ne! Takže jak vypadal tenhle můj NO MACHINE trénink zaměřený převážně na ruce/ramena/břicho?

Všechno jsem cvičila v rychlém tempu, párkrát si sáhla na dno sil a vypila hektolitry vody, ale zbožňuju, když můžu sama sebe překonávat!

1. Série (zopakovat 4x, přestávka vždy až po odcvičení všech cviků)
    - 50 jednoručních swingů s kettlebellem
    - 100 přeskoků přes švihadlo
    - 30 jednoručních swingů se střídáním rukou
    - 100 přeskoků přes švihadlo
    - 20 (10 na každou ruku) tlak s kettlebelem
    - 100 přeskoků přes švihadlo
    - 10 svatozář

2. Série (zopakovat 4x, přestávka vždy až po odcvičení všech cviků)
    - 20 kliků opřená o lavičku s přitažením kolene k lokti
    - 20 triceps dips na lavičce se zdvižením jedné nohy (prostřídat po 10 opakováních)
    - 50 horolezců

3. série (zopakovat 4x, přestávka vždy až po odcvičení všech cviků)
    - 15 přítahy nohou ve visu
    - 15 přítahy nohou ve visu s pokrčenými koleny
    - 2/15 přítahy nohou ve visu do strany (každá strana)
+1 x prkno TO FAILURE

Hotovo? Máte moje požehnání jít domů! :-)

Jak to máte vy s nudou v tréninku a jak to řešíte?

Vaše TOUGH CHICK Adri

10 komentářů:

  1. trénink je masakrální! sama nevím jestli bych ho zvládla :D možná tak 2 kola od každého a to jsem si myslela, že mám dost těžký trénink :D
    sekne ti to!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;) No, moje životní filosofie je, že když můžu z fitka normálně odejít, tak je něco špatně :D

      Vymazat
  2. fík moc za inspiraci, ta se vždycky hodí!

    OdpovědětVymazat
  3. To je tedy masakr! To bych umrela, se 14 kg urcite :-) jinak figura skvela! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Omlouvám se za pozdní odpověď, je to cvik, při ktereém kettlebelkou točíš kolem hlavy, ale asi bude lepší video ;) http://www.youtube.com/watch?v=P9HgKWXbhdc

      Vymazat
  5. JJ, taky občas nemám náladu na činky a kliky, tak si prostě dám HIIT se Shaunem a nebo si vymyslim nějákej trénink nohou, i když nejsou v pořadí, ale jak říkáš, tělo si řekne samo..:) A tvůj trénink vypadá fantasticky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tréninky s DVD nemám náladu skoro nikdy, protože jsem strašně ráda kreativní ve cvičení a když už nechám někoho, aby mě peskoval, tak trenéra, se kterým mám přímou interakci.

      Vymazat