středa 18. června 2014

Adriiny nezbytnosti #červen (VLOG)

Taky máte ty věci, bez kterých se nemůžete určitý čas obejít! Já dnes proběhla dům jako uragán, naplnila s nimi krabici a rozhodla se vás trápit tím, že vám je budu všechny ukazovat a sáhodlouze se o nich rozpovídávat. Takže se podívejte, ale neříkejte, že jste nebyli varováni! ;)

Dokoukáno? Super! A teď šup povědět mi, co ještě zkusit rozhodně musím, protože inspirace není nikdy dost!

Vaše TOUGH CHICK Adri

8 komentářů:

  1. Mluvíš moc hezky, přirozeně, pěkně se to poslouchá:)
    A vůbec se nedivím, že sis oblíbila čočky, já jsem vždycky nešťastná, když se mi třeba poslední pár čoček ztratí nebo roztrhne (ano, to umím asi jen já:D) a musím pár dní cvičit s brýlemi....vždycky je odložit u angličáků, odložit u kliků, pořád je otírat, posouvat aby nepadaly....prostě otrava :D
    A to mi připomíná i to tričko s angličákama, to bych nutně potřebovala, nesnáším ten cvik, ale vím jak je účinný a trenér si je na nás připravuje téměř na každou hodinu TRX nebo fit boxu :D
    Zrovna nedávno jsem taky ochtunala tu tyčinku o které mluvíš, i ty Roobar jsou super :)
    A na Shakespearovské slavnosti se taky chystám, akorát na Špilberku u nás v Brně...jen doufám že nebudu tak unavená jako minulý rok, kdy jsem tam skoro usínala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát ;) A to tričko je bomba, i když lidi ve fitku vždycky nechápavě koukají, když v něm přijdu na trénink :D Slavnosti si užij, já sice byla také unavená, ale tak zbožňuju Langmajera, že jsem od začátku do konce ani nedutala. :-)

      Vymazat
  2. Máš moc příjemný hlas. Já jsem si taky pořídila láhev, kterou teď tahám sebou a plním ji citronem, pomerančem a mátou a je to super. Hlavně si můžu vodu doplnit, když narazím na kohoutek;) Jinak co se čoček týče tak já souhlasím. Je to hrozně pohodlné. Já jsem teda s brýlema nechodila do fitka nikdy, to jdu radši slepá :D stejně nepotřebuju na nikoho vidět. (ale mám jen 1,25 do dálky, takže si to můžu dovolit;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice nemám o moc víc, jen 1,5 dioptrie, ale stejně je mi nepříjemně, když vidím jakoby rozmazaně, takže jsem vždycky cvičila v brýlích.

      Vymazat
  3. Skvělý video.
    Taky pravidelně chodím na Hrad, letos se obzvlášť těším. A těma čočkama jsi mě namotivovala, že si je už taky konečně musím pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.. :-) Ve většině optik nabízejí zkušební páry zdarma, takže si to můžeš vyzkoušet ;)

      Vymazat
  4. Tvoje vlogy jsou super, zase jsi mě pobavila a barbie kapesníčky :D to fakt existuje? A tempeh jíš třeba i na sladko? ;)
    Mým letním tipem jsou jahody s tvarohem, hollandií, trochou slunečnicových semínek a čokoládovým sirupem od walden farms :)

    OdpovědětVymazat
  5. senza video, moc zajímavé pokoukání. To s těma čočkama je zajímavý, já cvičím s brýlemi a asi je lepší cvičit bez nich, ale tak nějak se mi za ně utrácet nechce :D Kokosák je nejlepší, taky ho používám v kuchyni i koupelně :)

    OdpovědětVymazat