úterý 3. června 2014

VLOG: This is Sparta!

Kdo nás sleduje na facebooku nebo instagramu, tak asi zaregistroval, že jsme běželi a doběhli Spartan race! Teď pro vás máme takovou menší rekapitulaci celého dne. A jak to vypadá, když se sejde parta fitness nadšenců a vydá se na celodenní výlet? Ovzduší auta je cítit po Aminu energy s příchutí modrá malina, všude se povalují krabičky s kuřetem/rýží/brokolicí, kde se nepovalují ty, tam se povalují Quest barky a sušené maso, probíhají líté boje o vidličky... No, podívejte se sami ;)


A skončilo to cheat mealem. My v přípravě jsme si cucali vodu s okurkou a těšili si na rybu s batáty, která čekala v krabičce v autě. A jelo se domů. Ospalí, nadšení, šťastní!

Vaše TOUGH CHICKS

13 komentářů:

  1. Říkala jsem si, jestli tam někde budete :) Byla jsem podpořit kamarády - že něco takového existuje jsem se dověděla až 2 dny před tím. No a co jsem si "odnesla"? V září to musím dát! :D Aspoň mám na co trénovat! Co byste doporučily za tréninky? Kluci se vyjádřili o kruháči a běhu.. Jste skvělí, že jste to dali, můj obdiv! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to v září zkus, věř, že si to neuvěřitelně užiješ! A děkujeme!!

      Vymazat
  2. Senza video, máte můj obdiv za odvahu. Jinak jíst za volantem docela drsný, to bych teda neudělala, zvláště když jezdím jako prase :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On můj bratránek také jezdí dost rychle, ale vločky u něj mají přednost :D

      Vymazat
  3. S těma neznámýma klukama jsi mě pobavila, a co to jsou angličáky? :D wtf?! :D příští rok se doufám taky zůčastnim, ještě když bydlim asi tak půl hoďky od Liberce...Jinak super video a gratuluju k absolvování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, určitě do toho jdi, byl to perfektní zážitek!!

      Vymazat
  4. Video je parádní! A závod byl super, taky jsem si ho letos moc užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, bylo to vážně bezva, chystáš se na další?

      Vymazat
  5. Holky prosiiiim, dejte to video i na vimeo.com, jsem v zahranici a kvuli autorskym pravum si ho nemuzu pustit :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Během dneška dodám a přidám odkaz ;)

      Vymazat
  6. Dotaz trochu mimo, ale zajímá mě to. Pamatuji si na první blog (s druhou blog.která je v zahraničí), proč se ten blog zrušil? A má ona třeba také nějaký nový blog? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel není jednoduché společně vést blog, když nás dělí tisíce kilometrů :-(

      Vymazat
  7. Tak to je bomba, jsem ráda, že vidím i video, přeci jen to zachytí atmosféru lépe :) Mrzí mě, že jsem se nezúčastnila už letos, když na to tak koukám...no příští rok každopádně!! :)

    OdpovědětVymazat