úterý 1. července 2014

Fitstagram a favoriti #6

Kdo si všiml toho nadšeného tónu, který v posledních týdnech tuhle malou část webového prostoru opanoval? Doufám, že všichni, protože přesně tak, jak tady můžete číst, my dvě TOUGH CHICKS taky žijeme. Ať to bylo cokoli, co jsme v posledních měsících dělaly, pomohlo nám to dostat se do bodu, kdy se respektujeme, kdy si užíváme, to co děláme. Nemáme strach nechat za sebou věci, které nás nedělají šťastnými a naopak se koukáme po nových cílech, nových výzvách. Tenhle víkend běžíme další Spartan Race, připravujeme menší inspirační projekt, cvičíme, jíme a hlavně děláme cokoli, co nás dělá šťastnými. A velmi vážným tónem vás nabádáme, abyste udělali to samé.

Někdy může jít o krok do neznáma za svým snem, někdy jde jen o to objednat si salát místo řízku. Ať je to malinkatá volba nebo obrovský krok, všechno to utváří vaši budoucnost, všechno má podíl na vašich zítřkách. Dělejte takové volby, abyste za ně mohly samy sobě poděkovat.

To pro pořádek. Aby to začalo tak, jako vždycky. TOUGH CHICKS se hlásí z gymu. Teď jsme se s Alishkou při našich workoutech celkem míjely a o to víc si užíváme každý trénink, který máme společný! Tenhle víkend jsme si předávaly štafetu, já zrovna končila potréninkové kardio a Alishka měla za sebou první sérii. Jak jsme se tak zpocené zdravily, byla jsem na ni nehorázně pyšná, jaký pokrok udělala. Získala toho mnohem víc než jen proměnu vzhledu. Je sebevědomější, dokáže si sama dát dohromady zabijácký workout a já jsem moc ráda, že to se mnou vydržela!

Správně by měl začínat nejen článek, ale také nový den. A to čím jiným než... Snídaní. Vajíčka, ovesná kaše, smoothies - na mém stole se to teď střídá, ale nikdy snídani nevynechám, to by přeci nešlo. Na to mám svoje tělo až moc ráda a nebudu ho nutit, aby jezdilo na prázdnou nádrž. 
  • A pokud ke snídani rádi čtete, čtěte třeba tenhle článek o tom, proč jste třeba nedosáhli své vysněné postavy, i když pro to děláte první poslední. Je na tom kus pravdy!

 Když už teda mluvíme o těch vajíčkách. Nezapomínejte na ně! Ony jsou chudinky v supermarketech takové nenápadné a přesto jsou naprosto geniální potravinou. Jsou zdravé, plné bílkovin, důležitých látek a kolem nich se teď točí i mé obědy. Stačí tři kousky a kopa zeleniny.



Samozřejmě jsme neodolaly a musely ozkoušet novinku, která teď tak trochu hýbe tím fitness světem. Oreo quest bar? Rozhodně si nestěžujeme, máme jich pár zabalených na spartan race, ale...


 ... pořád si myslíme, že dobroty, co si vytvoříte doma pěkně z čerstvých surovin jsou pořád lepší!

  • A pokud nevíte, co tvořit, tak vás třeba inspiuje Skinnytaste!

 Vlastně cokoli, co si uvaříte doma je mnohem lepší! Protože přesně víte, co jste do toho dali a ten luxus bohužel v restauraci nemáte!

O to zdravé a náš přístup se rády dělíme. Tohle je obrázek jednoho dne, který jsme strávily s mamkou, povídaly si o přístupu ke stravě. A já nám pak oběma udělala zdravý oběd. Když se o to, co vás dělá šťastnými, dělíte s ostatními, je to štěstí dvojité!
 V neposlední řadě jsme objevily novou závislost a tou je rozhodně Crossfit! Naše nadšení a zápal nezná mezí. Nezastaví nás ani to, že tam jakožto dámy (ehm) patříme k menšině. Stejně makáme naplno. A strašně si užíváme každou minutu!
 A pak je tu tak trošku protipól. Jóga. Alishka si k ní cestu nenašla. Vlastně se mnou šla jednou a jako napotvoru byla hodina zrušená. Ale mně dala strašně moc. Už jsem o tom psala a budu o tom psát znovu. Protože díky józe jsem se toho dozvěděla mnoho o sobě a naučila se vnímat lépe signály svého těla.

  • Tohle je moc hezký článek o tom, jak vám může jóga pomoci v tom, jak vidíte sami sebe.


Tak zase příště a pokud bez našich fotek nemůžete být (haha), sledujte naše instagramy @adina_balin a @alishcax . Doufejte, že vám nezůstaneme někde pod kamenem ve Valče. A hlavně se mějte rády!

Vaše TOUGH CHICKS

11 komentářů:

  1. Chci tu Oreo Questbar tyčinku! :( Nikde není, ani na e-shopech :( Kde jste ji koupili, holky? Jinak článek opět super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji teď objednávala z fitness007 a předtím z Aktinu.

      Vymazat
  2. To je tak hezký, jak z vás září tolik energie a nadšení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych se zeptala, kam chodíš na crossfit? Díky, V.

    OdpovědětVymazat
  4. vaše články, jsou opravdu strašně pozitivní a srší z nich energie. Knížku Život bez pšenice mám půjčenou a chystám se jí přečíst, i když já ten život bez ní žiju už nějakou dobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Já jsem pšenici taky dlouho nejedla, ale nějak jsem nevěděla proč. Pak jsem viděla tuhle knížku v knihkupectví a řekla si, proč nezjistit názor někoho dalšího.

      Vymazat
  5. Krásny pozitívny článok :) Tiež všetky vaše jedlá vyzerajú tak super farebne :) A jóga!! Áno! Ja si na nej fičím už skoro dva roky takmer denne a je to ...proste úžasné niečo :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Já mám zato, že se jí i očima, tak by to mělo podle toho vypadat. :-) A jóga je prostě láska na život. :-)

      Vymazat
  6. Tolik pozitivní energie, až jsem se musela usmát :) Tak díky za vykouzlení úsměvu. A mám jako vždy dotaz, jakou Quest bar byste mi s Alishkou doporučily? ;)

    OdpovědětVymazat