sobota 12. července 2014

Fitstagram a favoriti #7

Vždycky jsem věděla, že chci žít tak trochu hektický život. Teď je hektický hodně a já jsem nejšťastnější, co jsem kdy byla. Hlásala jsem tady pár týdnů, ať se máte rádi a sama to praktikovala. A ono to do sebe najednou začalo všechno krásně zapadat! Chtělo to ale pár věcí: Naučit se, že občas je potřeba postavit sebe na první místo a říct na některé věci ne, organizovat, připravovat a hlavně si udělat volný čas pro ty, kteří jsou v našem životě důležití.

 Být v jednom kole je super výmluva snídat smoothies, které ve skutečnosti snídám jen proto, že jsem do nich v poslední době zblázněná. Můj recept: domácí mandlové mléko, protein, španát, chia semínka, banán plus další ovoce podle momentální nálady. Enjoy.

  • A u toho si přečtěte dvacet znamení toho, že jste vnitřní vyrovnaní tady.
Pracovat. Studovat. Ale hlavně nezapomínat na zdravé papání.


  • A zamilovala jsem si Karen Salmansohn!
  •  Abych se udržela při smyslech, nikdy bych se nevzdala svojí předsnídaňové jógy. Navíc jsem těžce zamilovaná do svojí nové podložky na jógu, takže si s ní chci strávit každé ráno. A nevadí jí, že nejsem učesaná a namalovaná xD
     A čeho si teď vážím ještě víc? Třeba několika minut klidu, takže když mám patnáct minut, čekám na autobus, je hezky a já mám v kabelce knížku, tak už jenom stačí najít pohodlný strom, o který se můžete opřít a užívat si léto.

    • Jestli máte radši hudbu, tak doporučuju obohatit playlist tady.
     Znáto "připravte se, nebo se připravte na selhání!" Je to pravda, i když přijdu domů v deset večer, vždycky se ujistím, že mám na druhý den přichystaný zdravý oběd.
    Což bývá často salát, ale kdo by si na ně v létě stěžoval, že mám pravdu? 
     Možná jsou teď moje tréninky jiné. Explozivnější, rychlejší, dynamičtější, protože už nemám čas se svým vlastním tréninkem strávit dvě hodiny denně, ale myslím, že to není na škodu. Tělo potřebuje někdy změnu. A já si každý trénink užívám možná ještě víc než dřív a nikdy ho nevynechám. I kdybyste na cvičení měli jen 45 minut, tak jděte a dejte do nich všechno. Jediné cvičení, kterého kdy budete litovat je to, které se neuskutečnilo!

     Myslím to vážně! A trénujte jako holky a nestyďte se za to! O čem to mluvím? O mém dalším favoritovi z minulého týdne. O tomhle videu, které je neskutečně inspirující!
    Tak co, ještě pořád se stydíte za to, že něco děláte jako holka? Doufám že ne!

    A nakonec nezapomeňte strávit trochu času se svými přáteli. Protože nejen fitness živ je člověk. Ano, říkám to i já. Je důležité mít v životě balanc! :-) A jestli máte sny, dejte do toho všechno, žeňte se za nimi, bojujte za ně. Jsou to vaše sny a máte jen jeden život na to, abyste je uskutečnili. Žádné příští měsíc, příští týden, od pondělka, žijete teď a tady! Takže pokud máte sen, v tuhle chvíli se zeptejte sami sebe, co můžete udělat pro to, abyste tomu snu bylI blíž a UDĚLEJTE TO!

    Co se týče toho být fit, zdravý, ve formě. To není cíl, je to způsob, jakým bychom náš život měli žít, abychom byli šťastní, abychom si za těmi sny mohli jít! Nemáme představu, čeho všeho jsme schopní, dokud to nezkusíme! Nebojte se udělat krok do neznáma. Možná se spálíte, ale třeba to bude stát za to. A pro to třeba žijeme. 

    Pokud chcete víc fotek a inspirace, tak sledujte instagram adina_balin

    Vaše TOUGH CHICK Adri

    6 komentářů:

    1. to video je úžasné, za ranní cvičení jogy máš můj obdiv :D

      OdpovědětVymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      OdpovědětVymazat
    3. Pěkný článek a samozřejmě fotky! :) Naprosto s tebou souhlasím, prostě... Cesta je cíl :))

      OdpovědětVymazat
    4. plno pozitivní energie, díky moc za ni ;)

      OdpovědětVymazat
    5. Ten video spot Like a girl je krásnej a zároveň další příklad gender problemu....A tvoje pozitivní energie z tebe přímo srší, z fotek, článků..:) A nechceš napsat někdy článek o yoze?

      OdpovědětVymazat
    6. Ahojky, mohla bych se zeptat, kde jsi sehnala to tílko s průstřihama? :-) Dlouho takové sháním a nemůžu na něj nikde narazit....Díky, Lucka

      OdpovědětVymazat