pátek 18. července 2014

Fitstagram a favoriti #8

Kdybych byla zvíře, byla bych šnek. Rychlošnek, to dá rozum, pomalé tempo v mém životě nepřipadá v úvahu. Tak proč šnek? Šnek si svůj domeček všude tahá s sebou. Já s sebou tahám kabelku plnou věcí denní potřeby, diářů, poznámkových bloků a literatury o anatomii/tréninku/výživě. Nezbytností je taška do fitka, ve které se v průměru nachází tři komplety oblečení na cvičení a samozřejmě ještě jídlo na celý den. Žiju totiž stylem před osmou zamykám a po desáté večer odemykám domovní dveře. A že bych si stěžovala? Ani by mě to nenapadlo!

Jak je to možné? Miluju svoji práci! Fitko, kde teď pracuji, je plné lidí, kteří toho o práci trenérů vědí opravdu hodně a jsou podobně zapálení jako já. Je taky plné lidí, kteří rádi cvičí a kdo cvičí, ten je plný endorfinů, takže jsou to veselí lidé!

Být stále v pohybu rozhodně pro mě není výmluvou proto, abych slevila ze svých nároků na zdravé stravování, jak ho vidím já. Jsem krabičková královna a jsem na to hrdá. Buď si je připravím večer předem nebo si o dvacet minutek přivstanu. Je to dvacet minut, které investuju do sebe a svého zdraví. Jak se říká: Připravte se, nebo se připravte na selhání! Ať už bude můj mít můj život jakkoli šílené tempo, vždycky se budu chovat s úctou ke svému tělu.

K tomu se pojí i cvičení. I když ve fitku prakticky bydlím, tak jsou dlouhatanánské tréninky minulostí. Mám padesát minut? Trénuju padesát minut. Klíčem je intenzita, ale o tom budu psát ještě víc ;) Jediný trénink, kterého bych litovala, by byl ten, který by se neuskutečnil!
  • Když občas potřebuju nějakou inspiraci do svých workoutů, tak mrknu k Pumps&Iron, moc sympatická slečna!

A když mám na sebe trošku času, tak sáhnu po knížce a k ní si třeba dám něco zdravého a dobrého. Objevila jsem v Bille tyhle baby papričky a jsem na nich závislá. Fajn by bylo, kdyby za ně nechtěli malé jmění!
  • A také volný čas trávím občas na instagramu, ať žije prokrastinace! A miluju obrázky plné pozitivní nálady u TheBalancedBlonde! Vlastně i její blog!

A ano, pořád si po ránu srkám svoje smoothies a jsem na nich závislá. Přišla jsem na to, že je to snídaně, která mě úplně nejlépe nakopne do nového dne, která mi dává spoustu energie pro cvičení, na dlouho mě zasytí a necítím se po ní protivně těžce. Cháchá.
A když mám náhodou po dlouhé době volný den, tak jako dnes, tak se u té snídaně trochu rozmazlím a smoothie proměním ve smoothie bowl! A pak si připadám jako královna!
A když má fitness trenérka volno, tak po snídani běží do fitka. A aby nemohli říct, že jsem workoholik tak alespoň do jiného než toho, ve kterém pracuju. Musela jsem taky potěšit svou přítomností staré známé ze svého starého fitka. Už to bude rok, co jsem tam přišla, byli na mě hodní a vzali mě mezi sebe, tak je přeci neopustím.
A samozřejmě musím také myslet na to, že existuje život mimo fitko. A tak když je chvilka času, tak se sejdeme s děvčaty, pokecáme nad obědem a kávičkou. Všechno je to o rovnováze. Miluju svoji práci, miluju svoje přátelé, miluju svoje zájmy a miluju sama sebe (ať to zní jakkoli egoisticky) a snažím se svůj čas mezi tohle všechno tak nějak spravedlivě dělit. 

Dělejte to také tak a buďte šťastní. Paradoxně jsem teď plná energie a enthusiasmu. Fajn, občas přijdu domů, padnu do postele a spím, ale jsem šťastná. Kdybych měla sedět doma na zadku, tak bych pravděpodobně umírala v depresích. Díky bohu za život s přívlastkem BUSY!

Vaše TOUGH CHICK Adri

5 komentářů:

  1. Tomu já říkám článek plný optimismu a myslím, že nemám co se tyče názorů, co vytknout :)). A jen tak dál!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. být busy je někdy strašně fajn, když nemám co dělat tak si přijdu taková rozkejdlá, ale to se moc často nestává, stačí si to zařídit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle přesně miluji - někdy si na tu vytíženost stěžuji, ale to je vlastně jen tak jako :D Jsem ráda neustále v pohybu a když mám co dělat, jinak mám moc času přemýšlet a to nedělá dobrotu :) Krásný článek plný krásných myšlenek, co dodat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásně pozitivní :)
    Taky mám ráda dny, kdy pořád někde lítám a doma jsem jen ráno a večer (a krabičky samozřejmě v tašce!), ale ani ten odpočinek nebo posezení s kamarádkami není vůbec na škodu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší šance na výhru

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat