středa 11. března 2015

O změnách, přesunech a věrnosti psaní

Drahé čtenářky,


je to už nějaký pátek, co se zde objevil nějaký článek. Ale tak už to prostě bývá - něco starého pouštíte, něco nového začínáte.

Mé dilema kdysi zmiňované v předchozích článcích "být či nebýt trenérem" bylo vyřešeno. Trenérství mě postupně vcuclo až po chlupy a nyní nastupuju jako osobní trenérka a vedoucí skupinových lekcí v nově otevíraném kladenském fitku Fit Effect. S tím souvisí i spuštění mé FB stránky, kde budu zveřejňovat své články, fotografie a videa. A spoustu dalších ptákovin :-)

Kromě toho už půl roku trénuju kladenskou tlupu spartanů v rámci SRTG Kladno , která se nám rozrostla do velmi slušných rozměrů.

A vzhledem k tomu, že jsem už dlouho žádný článek nedodala, dovolte mi vám tady zanechat odkaz na článek o výživě, který jsem před pár dny napsala pro blog Spartan Race. Třeba vám trochu bodne a připomene pár důležitých věcí ;-)

Tímto tedy z mé strany pohřbívám tento už několik měsíců pohřbený blog a doufám, že někteří z vás si i v budoucnu rádi přečtou něco ode mě, i když už jinde. Trenérství - netrenérství, ale tomu psaní musím zachovat věrnost ;-)

Takže sbohem staré, dobrý den nové a ať jsme všichni fit, svěží, hebcí a žádoucí :-)


11 komentářů:

  1. To je škoda, že blog končí, byl můj nejoblíbenější. Ať se vám oběma daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Its really nice.... i will share this website with my friends..

    gyms erie pa

    OdpovědětVymazat
  3. This discussion unexpectedly takes my attention to join inside. Well, after I read all of them, it gives me new idea for my blog. thanks
    Provillus

    OdpovědětVymazat